Szanowni Państwo, w trosce o zdrowie mieszkańców i porządek publiczny, w związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego podjęliśmy decyzję, że do odwołania nie będzie możliwości osobistego załatwienia spraw w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach. Przyjęcia stron we wszystkich komórkach organizacyjnych Starostwa będą odbywały się wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty w Urzędzie! Kontakty telefoniczne i e-mailowe do wszystkich wydziałów Starostwa znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce Kontakt.
Klienci chcący załatwić sprawy w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach proszeni są o:
– składanie dokumentów poprzez platformę epuap
– mailem na adres kancelaria@tarnogorski.pl
– telefonicznie kontaktując się z wybranym wydziałem
Urzędnicy będą pracowali, by załatwiać (w miarę możliwości) sprawy Mieszkańców drogą telefoniczną lub elektroniczną.
Przy budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 znajduje się urna do której można składać pisma niewymagające potwierdzenia – ważne, aby dokumenty znajdowały się w zaklejonej kopercie. Osoby, które chcą otrzymać potwierdzenie proszone są o podanie na kopercie swojego adresu email, celem wysłania potwierdzenia rejestracji pisma w Kancelarii Urzędu.
Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość!