Please install Yoast SEO plugin and enable the breadcrumb option to use this shortcode!

Od 2 listopada zmiany w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji

Data publikacji: 30 października 2020

Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach wprowadza zmiany w systemie funkcjonowania. Powodem takiego stanu rzeczy jest absencja chorobowa pracowników.

Od 2 listopada 2020 r. realizowane będą jedynie wnioski o rejestrację pojazdów nowych lub sprowadzonych z zagranicy bez tablic rejestracyjnych oraz czasowe wycofanie z ruchu pojazdów ciężarowych, specjalnych i autobusów. Wnioski te należy umieszczać w urnie umieszczonej przed Wydziałem Komunikacji.

Nadal pozostaje możliwość składania wniosków w sprawie prawa jazdy i odbiór tych dokumentów.

Rezerwacje internetowe zostają zawieszone, dotychczas umówione wizyty zostaną zrealizowane.

Wszystkie pozostałe usługi zostają zawieszone do odwołania.

Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

Przypominamy również, że właściciel po zakupie zarejestrowanego już w kraju pojazdu, ma możliwość dokonania zgłoszenia nabycia pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną w ciągu 180 dni.

Zadzwoń teraz