Wydział Komunikacji nieczynny do odwołania

Data publikacji: 10 lutego 2021

Szanowni Państwo,

z uwagi na wykrycie przypadków zakażeń wirusem COVID-19 oraz nałożoną kwarantanną na pracowników Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach  informujemy, że od 11 lutego 2021 r. Wydział będzie nieczynny.

W związku z powyższym wydawanie dokumentów przez Wydział jest aktualnie niemożliwe.

PRZYPOMINAMY

Jeśli nabyłeś lub zbyłeś pojazd masz obowiązek dokonania zgłoszenia tego faktu:

  • w terminie do 180 dni od daty zakupu/zbycia w przypadku pojazdów zakupionych do 31.12.2020 roku (dotyczy pojazdów krajowych zarejestrowanych w Polsce).
     W przypadku pojazdów zakupionych i sprowadzonych z krajów Unii Europejskiej termin na zgłoszenie i  rejestrację wynosi 180 dni
  • w terminie do 30 dni od daty zakupu/zbycia w przypadku pojazdów zakupionych po 01.01.2021 roku (dotyczy pojazdów krajowych zarejestrowanych w Polsce).
    W przypadku pojazdów zakupionych i sprowadzonych z krajów Unii Europejskiej termin na zgłoszenie i  rejestrację wynosi 30 dni.

Do zawiadomienia dołączyć należy dokument, na podstawie którego nabyto lub zbyto pojazd.

Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej: komunikacja@tarnogorski.pl, platformy E-PUAP: /33o3v5levb/SkrytkaESP lub poczty tradycyjnej.

UWAGA

Zgłoszenie nabycia lub zbycia pojazdu nie jest równoznaczne ze złożeniem wniosku
 o dokonanie rejestracji pojazdu.

O terminie rozpatrzenia wniosków złożonych w urnie przed 11.02.2021r. zostaną państwo poinformowani telefonicznie po zakończeniu kwarantanny przez pracowników Wydziału.

Zadzwoń teraz