Od poniedziałku, 22 lutego Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach planuje stopniowe przywracanie działania Wydziału Komunikacji. Wydział był zamknięty z powodu wykrycie przypadków zakażeń wirusem COVID-19 oraz nałożonej kwarantanny na pracowników.
Wszyscy Klienci, którzy złożyli wnioski do urny znajdującej się wewnątrz budynku starostwa, przed zamknięciem Wydziału, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminach odbioru dokumentów.
Pozostali Klienci indywidualni obsługiwani będą wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji terminu poprzez stronę: www.kolejka.tarnogorski.pl/ (dotyczy tylko rejestracji nowych samochodów lub samochodów sprowadzanych z zagranicy).
Rezerwacja kolejki będzie możliwa 19 lutego od godziny 14.00.
Przedsiębiorcy przed wizytą w Wydziale Komunikacji proszeni są o kontakt poprzez e-mail komunikacja@tarnogorski.pl lub telefoniczny (32) 381-87-66.