Jak załatwić sprawę w Wydziale Komunikacji?

Data publikacji: 10 marca 2021

Informujemy, że klienci w Wydziale Komunikacji mogą załatwić sprawę na dwa sposoby:

ℹ Sprawy realizowane na bieżąco w Wydziale Komunikacji bez wcześniejszego umawiania wizyty (po wejściu do budynku starostwa należy pobrać bilet z automatu):

C – ODBIORY I ZGŁOSZENIA

➡ Odbiór dowodów rejestracyjnych,

➡ Zgłaszania zbycia/nabycia,

➡ Złomowanie pojazdów (demontaż),

➡ Zaświadczenia,

➡ Dokonywanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym. (gaz, hak, taxi, vat, L)

E – PRAWA JAZDY

F – KLIENCI HURTOWI

➡ Powyżej dwóch rejestracji

ℹ Sprawy realizowane po wcześniejszym umówieniu terminu poprzez system rezerwacji internetowej www.kolejkomat.tarnogorski.pl

R – REJESTRACJA POJAZDÓW

➡ Rejestracja pojazdów nowych, krajowych i zagranicznych,

➡ Wtórniki dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów,

➡ Wymiana dowodów z powodu braku miejsca na wpis.

Informujemy, że system rezerwacji internetowej ( literka „R” ) dedykowany jest dla klientów indywidualnych. Dla firm i osób hurtowo rejestrujących pojazdy wprowadzono możliwość załatwienia sprawy po pobraniu z biletomatu literki “F” bez wcześniejszego umawiania się. Po pobraniu biletu zostaną od Państwa odebrane wszystkie wnioski oraz umówiony zostanie termin odbioru gotowych dokumentów.

Bardzo prosimy klientów, którzy zarezerwowali termin wizyty w Wydziale Komunikacji poprzez internetową rezerwację o przychodzenie na umówione godziny. W przypadku niestawienia się na zarezerwowaną godzinę termin przepada.

Zadzwoń teraz