Informacja dla klientów Wydziału Komunikacji

Data publikacji: 26 marca 2021

Załatwianie spraw w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w okresie od 29 marca do 2 kwietnia br.

  1. We wszystkich sprawach związanych z rejestracją bądź też wyrejestrowaniem pojazdów obsługiwane będą tylko osoby wcześniej umówione drogą elektroniczną ze strony www.kolejkomat.tarnogorski.pl lub też osoby wcześniej wpisane na papierową listę rezerwacji Wydziału Komunikacji

Bardzo prosimy klientów, którzy zarezerwowali termin wizyty w Wydziale Komunikacji o przychodzenie na umówione godziny. W przypadku niestawienia się na zarezerwowaną godzinę termin przepada.

  1. W ww. okresie wstrzymuje się wydawanie dokumentów komunikacyjnych (dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, itp.),
  1. Czynności związane ze zgłoszeniem zbycia lub nabycia pojazdów można dokonywać drogą elektroniczną na adres email komunikacja@tarnogorski.pl, lub poprzez platformę E-Puap.

Do zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdu należy dołączyć dokument potwierdzający zbycie/nabycie.

  1. Wszystkie czynności związane z prawami jazdy pozostają bez zmian po wcześniejszym pobraniu literki „E” z biletomatu, który znajduje się na holu starostwa.
Zadzwoń teraz Skip to content