Automatyczne Biuro Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym!

Data publikacji: 7 maja 2021
Kiosk - automatyczne biura obsługi klienta

Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach uruchomiło dla mieszkańców Automatyczne Biuro Obsługi Klienta.  Od piątku, 7 maja klienci urzędu mogą skorzystać z samoobsługowego urządzenia do przyjmowania dokumentów.

– Wprowadzone w 2020 pandemiczne ograniczenia w pracy starostwa spowodowały konieczność uruchomienia w urzędzie urn, w których mieszkańcy mogą składać swoje dokumenty. Nasi klienci zwracali jednak uwagę, że pozostawiając swoje wnioski w urnach brakuje im potwierdzenia wpływu dokumentu, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie innowacyjnego rozwiązania jakim jest A-BOK – informuje Barbara Machura, sekretarz powiatu.

A-BOK to urządzenie pozwalające na automatyczne przyjmowanie dokumentów takich jak wnioski, deklaracje, oświadczenia itp. Za pośrednictwem urządzenia Klient będzie mógł złożyć dokument, który – w formie skanu – automatycznie trafi do elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Automat umożliwi Klientom skanowanie jednostronnych i dwustronnych dokumentów a przede wszystkim otrzymanie fizycznego potwierdzenia złożenia pism.

Call Now ButtonZadzwoń teraz