Informujemy, że klienci w Wydziale Komunikacji mogą załatwić sprawę na dwa sposoby:
Sprawy realizowane na bieżąco w Wydziale Komunikacji bez wcześniejszego umawiania wizyty (po wejściu do budynku starostwa należy pobrać bilet z automatu):
C – ODBIORY I ZGŁOSZENIA
Odbiór dowodów rejestracyjnych,
Zgłaszania zbycia/nabycia,
Złomowanie pojazdów (demontaż),
Zaświadczenia,
Dokonywanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym. (gaz, hak, taxi, vat, L)
E – PRAWA JAZDY
F – KLIENCI HURTOWI
Powyżej dwóch rejestracji
Sprawy realizowane po wcześniejszym umówieniu terminu poprzez system rezerwacji internetowej www.kolejkomat.tarnogorski.pl
R – REJESTRACJA POJAZDÓW
Rejestracja pojazdów nowych, krajowych i zagranicznych,
Wtórniki dowodów rejestracyjnych i kart pojazdów,
Wymiana dowodów z powodu braku miejsca na wpis.
Informujemy, że system rezerwacji internetowej ( literka „R” ) dedykowany jest dla klientów indywidualnych. Dla firm i osób hurtowo rejestrujących pojazdy wprowadzono możliwość załatwienia sprawy po pobraniu z biletomatu literki “F” bez wcześniejszego umawiania się. Po pobraniu biletu zostaną od Państwa odebrane wszystkie wnioski oraz umówiony zostanie termin odbioru gotowych dokumentów.
Bardzo prosimy klientów, którzy zarezerwowali termin wizyty w Wydziale Komunikacji poprzez internetową rezerwację o przychodzenie na umówione godziny. W przypadku niestawienia się na zarezerwowaną godzinę termin przepada.