Elektroniczna kolejka już działa

Data publikacji: 31 marca 2016
Herb Powiatu Tarnogórskiego

W budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Karłuszowiec 5 w Tarnowskich Górach uruchomiono elektroniczny system kolejkowy do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych, który usprawni obsługę klientów. Po dwudniowym montażu, od 31 marca system już działa, choć należy się liczyć z tym, że w pierwszym, testowym okresie jego funkcjonowania, mogą się zdarzać utrudnienia. Od kwietnia, po testach i pracach dostosowawczych, system powinien funkcjonować bez zarzutu.

W budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Karłuszowiec 5 w Tarnowskich Górach uruchomiono elektroniczny system kolejkowy do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych, który usprawni obsługę klientów. Po dwudniowym montażu, od 31 marca system już działa, choć należy się liczyć z tym, że w pierwszym, testowym okresie jego funkcjonowania, mogą się zdarzać utrudnienia. Od kwietnia, po testach i pracach dostosowawczych, system powinien funkcjonować bez zarzutu.
W holu starostwa, przed wejściem do Wydziału Komunikacji, stanął elektroniczny biletomat. Klient na dotykowym ekranie biletomatu może wybrać kategorię sprawy, którą chce załatwić, następnie automat przydziela go do konkretnego stanowiska, wydając właściwy bilet. Osoba zainteresowana oczekuje na swoją kolejność, a następnie zostaje zaproszona komunikatem wizualnym do odpowiedniego stanowiska.
Oprócz wydawania biletów, system umożliwia obserwowanie na monitorze LCD postępu kolejki. Starostwo zakupiło dwa takie monitory. Na ekranach widoczna jest informacja o ilości oczekujących osób i obsługiwanych w danej chwili petentach.
Dodatkowym udogodnieniem ma być w przyszłości internetowa rezerwacja kolejki, która będzie pozwalała umówić się na konkretny dzień i godzinę, z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Aplikacja ta ma być dostępna na stronie internetowej Starostwa Powiatowego.
Przypomnijmy, że od lipca ubiegłego roku w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach wprowadzono dwa inne udogodnienia usprawniające obsługę klientów: możliwość dokonywania za pomocą kart płatniczych opłat za czynności administracyjne związane z rejestracją pojazdów i wydawaniem praw jazdy w systemie info.car oraz zwiększenie liczby stanowisk obsługi klientów z ośmiu do dziesięciu.

Zadzwoń teraz