Wydział Komunikacji – obsługa klientów

Data publikacji: 20 listopada 2020

Od 23 listopada br. Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach odwołuje wprowadzone z dniem 2 listopada br. zmiany pracy Wydziału.

Od poniedziałku (23.11.), przywraca się załatwianie bezpośrednio na stanowiskach obsługi spraw związanych z:

Informujemy, że Wydział Komunikacji przyjmuje klientów w sali przyjęć wewnątrz budynku według następujących zasad:
• przy wejściu do budynku należy pobrać bilet do załatwienia właściwej sprawy,
• w holu budynku przy ul. Karluszowiec 5 może przebywać maksymalnie 12 osób, przy zachowaniu odległości min. dwóch metrów od siebie. Kolejnych klientów prosimy o pozostanie na zewnątrz budynku,
• Sprawy w Wydziale Komunikacji można załatwiać w godzinach pracy Wydziału w:
– poniedziałek, środa, czwartek od godziny 7.00 do godziny 14.30
– wtorek od godziny 8.00 do godziny 16.30
– piątek od godziny 7.00 do godziny 13.30
Nadal obowiązuje w pracy Wydziału przerwa na dezynfekcję w godz. 12.00-12.30.

Przypominamy również, że właściciel po zakupie zarejestrowanego już w kraju pojazdu, ma możliwość dokonania zgłoszenia nabycia pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną w ciągu 180 dni.

Zadzwoń teraz